1250266274_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Palikkapajan tuotantoa 2009

Kesänäyttely päättyy aina näin koulujen alkuun. Useimmiten kuitenkin niin että lähikoululaiset ehtisivät käydä tutustumassa näyttelyyn. Eilen ja tänään on ollut sitä vilskettä. Olipa kivaa, innokkaita koululaisia, osa oli jo käynyt kesällä vanhempiensa kanssa ja tiesivät opastaa tovereitaan missä on näyttelyn parhaat palat, Pekka Suomäen Poikakalenteri tuntui jostain syystä olevan pikkupoikain hitti. Erityisesti ilahdutti se kolmen pojan kopla joka tuli vielä koulun päätyttyä vapaa-ajallaan uudestaan ja viettivät vielä näyttelyssä ja palikkapajassa ison kotvan iltapäivää.

Tyytyväisiä asiakkaita on käynyt muitakin kuin koululaisia, kannatusyhdistyksemmekin on saanut uusia jäseniä kesäkävijöistämme. Päivänä muutamana meinasin kuitenkin repiä pelihousuni kun erittäin iloisesti yllättynyt mieshenkilö neuvoi että näin hyvää näyttelyä pitäisi vähän markkinoidakin. Noh, olin kuitenkin ystävällisesti samaa mieltä, sillä tottahan se on. Tänäkin vuonna kaikkemme markkinoinnin eteen tehneinä väittäisin että vaikka kuinka päällämme seisten syytäisimme rahaa ilmoituksiin ja esitteisiin, niin kaikista paras markkinakanava on kuitenkin puskaradio. Esimerkiksi tämä ihan lahjomaton, pääsymaksunsa maksaneen ensikertalaiskävijän mielipide.

Kaksi päivää jäljellä kesänäyttelyä ja sitten syysnäyttelyt Savoon!